BACTIONSET Komutu

Bir dinamik bir blok tanımında bir eylemle “action” ilişkili nesnelerin seçim kümesini belirler.

 

Bir eylemle ilişkili olan nesnelerin yeniden tanımlar. BACTIONSET komutunu sadece Blok Düzenleyicisinde “Block Editor” kullanabilirsiniz.

 

Not: BACTIONBARMODE sistem değişkeni 1 olarak ayarlandığında, BACTIONSET komutu devre dışıdır.

Aşağıdaki veri istemleri (uyarılar) görüntülenir.

  • Eylem Nesnesini Seçin: “Select Action Object:”

O anki geçerli (Aktif) dinamik blok tanımında bir eylem “action” belirleyin.

  • Seçim Setini Belirleyin: “Specify Selection Set:”

Seçili eylem “action” için yeni bir seçim seti yaratın veya mevcut bir seçim setini düzenleyin.

  • Nesneleri Seçin: “Select objects:“

Değişiklik yapıldığında eyleme “action” dahil edilecek nesneleri tanımlayın.

-Kaldır: “Remove:”

Seçilen eylemle “action” ilişkili orijinal seçim kümesindeki nesneleri kaldırır.

  • Sündürme Çerçevesini Belirleyin: “Specify Stretch Frame:”

Değişiklik yapıldığında, eylemin sınır alanını temsil eden bir kutu oluşturun.

-C Poligon “C Polygon”

Değişiklik yapıldığında, eylemin “action” sınır alanını temsil eden bir poligon oluşturur.

 

  • Sadece Döndürülecek Nesneleri Belirleyin: “Specify Objects to Rotate Only:”

Seçimdeki sündürülmeyecek “strech”; sadece döndürülecek nesneleri belirleyin.

 

Hakkında Sertan Türkan

AutoCAD Beyni

Bunu da Kontrol edin

Revitte Kompozit Yapıda Katmanları Düzenleme

Revit’te kompozit yapıdaki katmanların fonksiyonlarını, malzemesini ve kalınlığını belirleyebilirsiniz.  Video: Bileşik Yapıları Düzenleme (İngilizce) Kompozit …

Bir cevap yazın

Yardıma mı ihtiyacınız var? Chat with us
Bir görüşme başlatmak için lütfen önce gizlilik politikamızı kabul edin.